Helaas ondervinden wij momenteel
wat problemen met onze formulieren.
Voor vragen mag je mailen naar
communicatie@alphensereddingsbrigade.nl.


Hi, wat fijn dat je contact met ons wil opnemen. Staat het antwoord op je vraag niet bij de veel gestelde vragen?
Dan helpen we je graag verder zodra je onderstaat formulier hebt ingevuld.

    Like ons op social media!

    Opzeggen

    Het lidmaatschap kan alleen per ingaan van een nieuw kwartaal worden opgezegd.

    Opzeggingen kunnen uitsluitend schriftelijk ingediend worden bij de secretaris via Membro (Membro ->Info&Foto -> Lid uitschrijven) of via een mail naar  secretaris@alphensereddingsbrigade.nl. Vermeld in de mail de volgende gegevens:
    – naam van lid wat uitgeschreven wordt
    – het registratienummer (te vinden op facturen)
    – optioneel de naam van ouder/verzorger
    – het e-mailadres wat bij ons bekend is
    – per wanneer je op wil zeggen
    – eventueel waarom je opzegt (dit ter feedback voor ons als vereniging)
    Zonder deze informatie kunnen wij je uitschrijving administratief niet goed verwerken. Daarom adviseren wij je uitschrijving via Membro te doen, zodat je automatisch alle nodige info hebt doorgegeven😉

    Deze dienen ten minste veertien dagen alvorens de daadwerkelijke datum van opzegging ingediend te zijn.

    Zonder schriftelijke opzegging wordt het lidmaatschap voortgezet.